Suzan-mustafa55 Busra2013 martin 14u gün verdi ama ben bu hafta konkonturolde ayın 12sine istiycem doğumu tatile gelsin diye
Beyzan738 Busra2013 34+6 yarin 35 oluyoruz💙🧿sezeryan olucam daha gun vermedi iki hafta sonra kontrolm var bakalm vercekmi gun 🤷♀️💕🤲🏽💙
Suzan-mustafa55 Beyzan738 sezeryansa kuzum 35de git konturole en sağlıklı sezeryan 39 da o yüzden günün geçmesin ona göre program yapıyor doktor
Fasulyeninannesi1 elfmoom buyuk konusmayalim belki gercekten daha zordur😁😁 2 kopek 1 kedi besliyorum bok toplarken kendimi daha kotu olamaz diye avutuyorum dkdjdjjd
elfmoom Fasulyeninannesi1 hahahahaha 😂 günde en az 10 kez bebişin kakasını da temizleyeceğimizi varsayarsak bilemedim 😂😂😂
gokcekilic yavuzhan1707 kuzum bence kilosu gayet iyi benimki 34te 2200dü doktor normal dedi ben 15 kilo aldım simdi kaç bilmiyorum
535arss Nurr122 merhaba bende ikinci sezeryani olucam ilkini 39 haftada oldum smdı bı hafta erkenmı yoksa gene 39 da mı olcam