Onner Annekuzusu_0 Uygulamaya göre 28 ama sezeryan görünüyor daha erken olacak, sanırım 15 20 gün falan kalmıştır
Derininannesi_ Annekuzusu_0 hazırlıklarını flan bitirdin miii ondandır . Ben daha bitirmedim bi de calısıyorum yogun geçiyo günler o yüzden hiç bsey yetişmicekmiş gibi geliyor
Mrv1007 Annekuzusu_0 amin canımmm gebelik kolestazı sebebiyle erken alınacak bebek 36+6’da. İnşallah küvöze gerek kalmaz
Gmziso Uygulamaya gire 69 benim de daha dogum seklımız belli degıl. Bakalım doktorumuz ne diyecek. 30+1 deyiz. Dogum sekli ne zaman belli oluyor acaba