tospikaskim Mrv58 bende o kapaklılardan almak istiyorum. Bebeğe kirli sepeti yaparım dedim sonradan da çamaşırlar birleşince de dolabımda kullanırım diye düşündüm. Tabi kalırsa 🤣 nasıl kapalklıyı beğendiniz mi iyi mi
Eymensmom35 tospikaskim ben bir tane kapaklı bir tane kapaksız aldım düzenleyiciler ve o pembiklere bayıldım 🥰
Brnaebu Eymensmom35 yaaaa herkes koştu demiiiii bende esimi yolladim yok dedi o buzgulu organizerden cok istiyordum bebegime oyuncak koymak icin😂
Eymensmom35 Brnaebu bende ondan aldım hepitopu bir tane gelmiş bu kadar reklam bu kadar tantana heryere birtanegeliyotsa tabi insanlar birbirlerini yer😅
Eymensmom35 Fasulyeninannesi1 ah yaa bizim bi sokak aşağımızda mahalle bakkalımız resmen😆🥲 arada sırada güzel şeyler geliyor geçen babynest vardı onu aldım açmadım daha hiç
Eymensmom35 Brnaebu sağol canım gerçekten öyle ya ayırdılar arkada kendilerine veya yakın çevrelerine yani bir tane de olmaması lazım😂