Arkadaşlar doğum yaptım toplam 15 dk sürdü. Dikişlerimde ağrı var. Süt konusunda sıkıntı yaşadım bebek doymadı sütüm gelmediği için sürekli ağladı. Şu an evdeyim çok şükür kızımı aldım geldim ama gerçekten zor bir süreç. Özellikle süt konusunda çok sıkıntı çektim.