Hep hayırlısı diye dua ettim bugün kontrolüm vardı doktor bebeğin suyu azalmış dedi nst de de hareketleri az çıktı yatış verdi 5 gibi sezeryan oluyorum arkadaşlar 🥺 Hiç böyle hayal etmemiştim ama Rabbim hayırlısını versin, sezeryan da beni korkutuyor ama bakalım ne olacak bana dua edin Allah rızası için 🙏🏻