[silindi] merhabalar ben 23 haftalık gebeyim bebeğimin kalbinde ve migdesinde parlaklık olduğunu söyledi doktorum ama kesinlikle ciddiye alınan durumlar değil tedavi de gereken hic bir durum değil kendiliğinden geçecek dedi ustelik benim 3 kere kanamam oldu ve o su dan yutmuş bebegim ona bağlı ayni zaman da bu parlaklık dedi eskiden hemen tedvi testler falan deniyordu ama çok gereksiz şeyler hic bişeye gerek yok dedi içinizi ferah tutun.