[silindi] canım yengeme de aynı şeyi dediler. Özele gidiyordu doktoru o kadar korkuttu ki normal değil özel bi test var onu yapmak lazım kesin değil ama gene de bi sonuç verir şöyle böyle diye 3 sene önce 1500 e test yaptırdılar anne karnından sıvı mı aldılar yoksa kan mı hatırlamıyorum ama eve gelip aldılar testi. Test normal çıktı ona rağmen kadın hala korkutmaya devam etti gene var bişey olabilir felan diyr. Çocuk doğdu maşallahı var korktukları için doğduktan sonra da kalp doktoruna götürdüler çocuk turp gibi . Anne karnında böyle bişeyin garantisi yok olamaz bence.