minikportakal gebelikte 50′lik yüklemede aç tok farketmiyor sanırım, en doğru sonuç ac karna yapılan tabii de gebe olunca tok da bakılabilir diye bir yazı okudum. Bana da 50′lik yaptılar aç karna ölçtüler bir kere sonra içeceği içtim bir saat sonra bir daha ölçtüler. Benim de yükleme sonrasındaki sonucum 138 çıktı, şekerin iyi dedi bana. Sizin de tok karna iyi çıkmış sonucunuz