Ya ben anlamadım dün gittim doktora kahvaltı yapmıştım doktor dedi ki gelmişken yüklemeni de yapalım karnım tok dedim farketmez dedi bana 50 ml içirdiler 1 saat sonra kan aldılar başka almadılar onun da soncu 138 çıkmış şimdi burca okuduklarım hep iki 3 defa kan alınıyor bizim doktor neden öyle yaptı özele yaptırdk bu arada beni bilen biri aydınlatsın