ebegumeci Hanifeakay benimde 2.70 çıkmıştı. Devletteki doktorum perinatoloğa yönlendirdi,detaylı ultrason yapıldı ve bir risk görülmedi. İçinizi ferah tutun bir sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle. 🙏🏻
Hanifeakay Ormanmeyveli Normal kardiyolojide anneye bakıyorlar sadece çocuk kardiyolojisinde bebeğe bakıyorlar ama detaylı utrason yaklaştıysa orda herşey çıkıyor
Hanifeakay Ormanmeyveli Bana baştan beri öneriyorlar çünkü normalde çift yumurta ikiziydi biri kurudu kesemde yok oldu şimdi de ikili taramada pappa yüksek çıkınca daha çok önerdiler ama ben yaptırmak istemiyorum çünkü baya riskliymiş
Ormanmeyveli Hanifeakay siz böyle deyince ben daha çok endiselendim bilmiyorum doktorum bana yüksek vs demedi ama sizinkinden daha yuksek değerim ne yapacagimi bilmiyorum detayli ultrasona daha 1 ay var
Ormanmeyveli Hanifeakay Düşündüm taşındim detayli ultrasonu bekleyeceğim. Çünkü içim rahat bebeğimin tüm bulgulari temiz başka doktora gidip kafami karistirmayacagim. Doktor zaten uzerinde durmadi bende durmayacagim
Hanifeakay Ormanmeyveli Valla canım hamilelik bitene kadar problem ya ne zaman bebeği eline aldın o zaman kafamız rahat olucak 😊