Hanifeakay 3 hafta sonra farklı bir doktora sonucumu göstereceğim. Birde perinatologtan randevu aldım 1 ay sonra detayliya gireceğim benim de orda belli olur. Aslinda içim rahat bebisimin iyi olduğunu hissediyorum. Benimde o gün biraz tansiyonum yüksekti bende o yüzden yüksek çıktığını düşünüyorum .Cocuk kardiyolojisi bebişe mi bakiyor acaba? Normal kardiyolojiye gitsek olmaz mi?