Lgel
canım neredeyse 8 haftalıktan beri (şuan 17. haftadayim) kanamam oluyor bazen haftada 2-3 kez bazen daha az, insan her olduğunda cok korkuyor tabi. bende bi gece hastanede yattım, kan uyuşmazlığı iğnesi oldum ve protestan kullanıyorum, bebek cok şükür iyi , rahim ağzında benim kanamam ama bebeklik bi sıkıntı yok. şimdilik dinleniyorum.