Kumsallina95 Ela532 kız spinal degilmiydi ne ağrısı olduki sende 😳 ilk kalkıştan sonra hiç durma hep yürü ve sade Nescafe iç sonrasında kayısı suyu rahatlatiyor
Kumsallina95 Ela532 senin erken geçmiş uyuşukluk ameliyatın ne zamandi ben saat 1 de amelyat olmuştum gece 10.30 da ayaklarım açılmıştı ,🤣 sonrada sabah 7 ye kadar yurumustum 🤣
Ela532 Kumsallina95 beni sabah 11:15 gibi ameliyata aldılar canim odaya geldim yarım saat sonra ayaklarımı oynatmaya başladım 😄 şuan tüm vücudumu hareket ettirebiliyorum ilk kalkistan korkuyorum şuan çok ağrı olacak mi diye
Kumsallina95 Ela532 aman sende hemen açılmış kız yok ben baya geç hisettim 🤣 biraz olur ilk kalkistan sonrası kolay geliyor yürüdükçe açılıyor hiç durma derim 🥰
Ela532 Arzu-0104 kuzum herseyi akışına bırakınca gerçekten iyi oluyor. Ağrı elbette oluyor ama dayanilmayacak kadar zorlamiyor tabiki
Ela532 Lulikli çok sağol canım. Hiccc korkma ben yaptıysam herkes yapar. Tüm samimiyetimle söylüyorum 🥰 hayırlı doğumlar ❤
Sinoooom Ela532 Rabbim sağlıklı mutlu huzurlu büyütmeyi nasip etsin İnşALLAH 🙏🏻🌺 kaçıncj haftada oldu bebeğiniz cinsiyeti nedir 🌺