Ela532 Hayırlı sabahlar kızlar beklenen gün geldi bir ayetel kursi veya bildiğiniz duaları okuyabilirmisiniz çok endişeliyim
Mehmetinannesii Ela532 bende hstanede bekliyorum bugun sezeryan olacagim Allahim sagsalim yavrularimiza kavusmayi nasip etsin insallah ☺️
1Pamuk Ela532 hiç korkmayın millet pat pat doğuruyor 😅 sizde Allah’a sığının İNSLALAH kolay olur Allah’ım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah tek avazda olur ❤️🤲🏻
ilknuuurr1 Ben senin için Ayetel Kürsi ve inşirah okudum sen de bol bol inşirah oku rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🥰
1Pamuk Ela532 🤭ne demek enerjiniz tam olsun 🥰çocuk hissediyor unutmayın korkunuzu herşeyi dua edin bol bol inşirah süresi açıp dinleyin rahatlatır inşallah 🤲🏻🤲🏻❤️
Kumsallina95 Ela532 oh şükür canım Allah analı babalı büyütsün hayırlı olsun bebişin nasılsın nasıl oldun ❤️💗
Ela532 Kumsallina95 çok sağol canım benim iyiyim bebekte iyi ağrılarım var hafiften ilk kalkisi bekliyorum 🥲
Kumsallina95 Ela532 kız spinal degilmiydi ne ağrısı olduki sende 😳 ilk kalkıştan sonra hiç durma hep yürü ve sade Nescafe iç sonrasında kayısı suyu rahatlatiyor