EgeveAnnesi normalde haftalik 45 saatten fazla mesai yaptirilamaz. Ayrica iscinin haftalik 1 gun izni olmak zorundadir. Siz hamilesiniz. Sizi zaten gunluk 8.30 17.00 disinda calistiramaz. Cumartesi bile fazla. Tabiiki avukat tanıdığınız varsa ona sorsanız iyi olur ama bu suç. Gitmeme hakkınız var diye düşünüyorum. Hamilelikle ilgili yasalarla alakalı yöneticinizi bilgilendirin isterseniz. Genelde haklarımızı sömürmeye yönelik hepsi zaten. Kendi hakları olunca her fırsatı değerlendiriyolar ama konu bizim hakkımızsa görmezden geliniyor. Hamile olduğunuzu dinlenmeye ihtiyacınız olduğunu yasal olarak bu kadar calistirmanin yasak oldugunu soyleyebilirsiniz bence 🙄