Ozummm41 Merhaba arkadaşlar yarım saat kadar bi süre sırt üstü yattım , 25 haftalık hamileyim. Bebeğe bi şey olmuş mudur diye çok panik oldum 😕 hiç sırt üstü yattığınız oldu mu bu haftalarda
Fundish Ozummm41 bir sey olmaz.bilerek yatmadım ama uyandığımda kendimi sırt üstü bulduğum çok oldu.32. Haftadan sonra zaten yatılmıyor hiç
Minnosunannesi Ozummm41 31. Haftadayim hala yatiyorum tamamen seninle alakalı sen iyiysen bebeğinde iyidir
Ruhevvzaaa Birşey olacak olsa bebekten önce size olurdu bebek aort damarınıza baskı yapar ve tansiyonunuz düşer kalp atımınız yavaşlar ondan sonra bebek sıkıntıya girer siz iyiyseniz bebeğinizde iyidir 🌸 zaten çokta ileri değilmiş hamileliğiniz birşey olmaz Allah’ın izniyle
Ozummm41 İnternette tüm doktorlar tehlikeli olabileceğini yazmış da ben de o şekilde yattığımdan beri bebeğin hareketlerini de daha hissedemedim o yüzden tedirgin oldum 😕
Imasleeper Ece06 canım tabi kan akışı kesildiği için uzun bi süre o pozisyonda kalmamak lazım ama bu kadar endişelenme sonuçta ultrasonda da sırt üstü uzanıyoruz nst ye bağlandığında da sırt üstü uzanıyoruz
Ozummm41 Imasleeper haklısın canım ama onlarda o kadar uzun süre kalmıyoruz ya , en fazla 10-15 dakika. o yüzden içim rahatlamıyo, daha hareket de etmedi zaten 😕
Imasleeper Ozummm41 çikolata ye soluna yat bakalım inat ediyolar bazen ☺️ Ama canını sıkma sırt üstü yatıpta bebeğine bişey olanı görmedim
Ozummm41 Imasleeper hiçbir zaman çikolata yiyince tepki vermedi benimki , cidden çok inat ama yine deneyeyim
Ozummm41 Minnosunannesi benim sadece biraz baş ağrım var gibiydi başka bi rahatsızlık hissetmedim, onun da sırt üstü yatmakla ilgisi yoktur umarım
Minnosunannesi Ozummm41 ilk hamileliğin sanırım 😊 tansiyonunu olcebilirsin basın agridiginda ama onunla ilgisi yoktur. Harekete gelince çok hoşuna gitti demekki uyuyor 😊 o dönemlerde derin uykuya daliyorlar göbeğini baya darbelesen bile uyanmayabilir
Imasleeper Ozummm41 dürt o zaman sertçe korkma bişey olmaz suyun içinde zaten ama o haftalarda çok da tepki vermiyorlar zaten 30 lara geçince ne demek istediğimi anlarsın ☺️
Fatoo33 Uyandığımda kendimi çok sık sırt üstü yatıyor olarak buluyorum 🙄😂 birde çok ağrım olunca 5-10 dkda olsa sırt üstü yatıyorum mecbur 29+1
Ozummm41 Minnosunannesi evet ilk ve ben çok pimpirikliyim😕 hareketini uzun süre hissetmediğimde hep tedirgin bi haldeyim. Şimdi de bu kafama takıldı ve normalde geceleri hareketleniyo ama halaa ısrarla tepkisiz şu anda 🤦🏻♀️
Ozummm41 Mommyhtc 5-10 dakika ya da anlık uzanmalar sıkıntı değil heralde ama uzun olunca bilemiyorum