Gurbetkusu_43 _didemcee Bence bekle canım bu kadar beklemişsin sonunu da bekle. Doğum korkun varsa epidural normal doğum yap, o korkularını da giderir. Hem okuyormuşsun da, normal doğumda daha çabuk toparlarsın kendini.
_didemcee mervesglm depresyon olabilir haklısın çünkü bu kız hiç ben değilim değişik şeylere çok garip tepkiler veriyorum. Vücudum bile değişik tepkiler veriyor artık canım yanıyor
mervesglm _didemcee bebeğin gelecek olması işler güçler kaygı yaratıyo istemsiz. İnşallah en kısa s0rede bebeğini alıp rahatlarsın canım.
alcang _didemcee yani 3-5 gün daha bekleyebilirsiniz bence en azından denersiniz ama sezaryene dönerse olay hiç de öyle korkulan bişey değil. 2 tane oldum ben ikisinde de hemen ayağa kalktım ikincisinde küçük kızım vardı eve geldim ona yemek yedirdim hazırladım hiç yatmadım sürekli kendi işimi kendim görmeye çalıştım ve hemen iyileştim. O yüzden kendinizi korkutmayın önemli olan sağlıkla kavuşmanız yöntemi değil🌸🧡
Mevludedamgaci _didemcee bu tamamen senin kararın canım hangisini istiyorsa onu yapmalisin, ben kendi isteğimle sezaryen olmak istiyorum kimisi normal doğurmak istiyor bence buna kendin karar ver canım ❤
_didemcee Mevludedamgaci sezaryenden korkmuyorum aslında normalden biraz korkuyordum ama artık cidden dayanamıyorum ya benim acı eşiğim düşük bilmiyorum inanın
_didemcee mervesglm Allah razı olsun canımsın kararımı verdiğimde buraya mutlaka yazıp haberdar edeceğim sizleri de, doktorumla görüşeceğim şimdi
Mevludedamgaci _didemcee Bende normal doğumdan korktuğum ve yapamicagini düşündüğüm için sezaryen doğurmaya karar verdim kendini bilirsin az çok hayırlısı olsun inşallah canim
_didemcee mervesglm elhamdulillah canım doğurdum çok şükür biraz daha iyiyim düzelmeye çalışıyorum post açıp paylaşacağım yaşadıklarımı inşallah
Lulikli _didemcee geçmiş olsun canım. Ben de 37+3üm artık çok yoruldum 39a kadar bekleyeceğim olmazsa sezeryan istiyorum. Bebeğini sağlıkla büyüt inşallah 💐