Arkadaşlar ben 39+5 haftalık hamileyim aşırı zorlanıyorum artık doktor bir sıkıntı yok normal doğum için dedi ,41. Haftayı bekleyebiliriz dedi ama hem korkuyorum hem de dayanacak şok gücüm kalmadı cidden aşırı zorlanıyorum ne uyku var ne rahatlık. Aynı zamanda üni okuyorum okulum da açıldı doğurup hayatımı düzene sokmak istedim ama bebeğim gelmek istemiyor henüz. Sizde ne yapmalıyım bana fikir verin ne olur