Kyb Yaa, beni doktorum 13. Haftada kontrol için çağırdı sanırım sonrasında kan testi isteyecek. Ben devlette yaptırmayı düşünüyorum kan testini ama 14. Haftanın sonuna doğru ancak randevu bulabildim? Geç bir tarih mi? 7 gün ise 15.-16. Haftada çıkacak sonuçlar birde devlet geciktirirse daha fazla? 🤦🏽♀️