Yaş riski 35in üzerindeki bireylerde hep çıkıyor bu çocukta bir anormali olduğu anlamına gelmiyor strese sokma hemen kendini bu bebeğinin gelişimini geriletir değmez buna zaten bu test tanı testi de değil olasılık testi senin yaşındaki senin kilondaki vb. kadınların doğurduğu bebişlerin yüzde kaçında anormali olduğunu söylüyor yüksek risk görülünce yüzdesini hesaplamak iÇin diğer testlere yönlendiriyorlar en kesin sonuç veren de fetal DNA testiymiş tabi ücreti yüksek ama için rahatlar bilinmezlik daha kötü oluyor.