Asena17 Gizemcey bence de oyle bacım ya herkes diyor ne yaparsan yap catlagi azaltirsin ama komple gecmez diyolar
Zeyneb12 Esmanur53 ben 36 Ya kadar üst kısımlardan hiç görmedim vazelin kullandığım halde. Dün akşam üst kısımlarda iki tane gördüm ne ara oldu hiç anlamadın