Ben 37+4’te çatladım çok az 😂 Gülüyorum şuan çünkü sinirim bozuldu 😄 Yani çatlamadım çatlamadım derken tam doğuracakken olacak iş değil bence. Ben çatlamam diye o kadar emindim ki hiçbir şey sürmedim şuanda da sadece kaşıntıyı alsın diye yağ sudocrem falan sürüyorum. Ama cidden büyük konuşmamak gerekiyormuş 😄