Dirik Mimii94 https://imgyukle.com/i/Exldsq böyle bi silik cizgi var ama kanda çıkması lazımdı kafam allak bullak gerçekten
Mimii94 Dirik fotograftan mi acaba silik cizgiyi goremedim biraz daha bekleyin bakalim. Beklemekten baska care yok bu işlerde
Cennetkusummm Dirik ben adetten on gün önce kan verdim negatif 0.100 çıktı adetim bir gün geçti 36 çıktı üç gün sonra 281 yani yükselenilir henüz keseyi görmedik ama hamileyim
Srfe_01 Kumsal20 bende hamılelıgımde göğüsümdekı degısıklıjten anlamıştım aşırı bı hassasıyet vardı elımı suremıyordum yatarken bıle acıyordu ☺️
Dirik Cennetkusummm cok sevindim canım inşallah sağ salim kucağına almayı nasip etsin allahim inşallah benimde öyle olur 🤲🏼
Kumsal20 esra13_1 benim geçen ay böyleydi kimyasal gebelik oldu malesef ama insallahhhh yükselir değerin canimmmm🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏 ama var bence de