blueberyy00 sizin gebeliğiniz riskli tabi ki her hareketini kontrol etmelisiniz. Ama herhangi riskli bi gebelik olup olmadığını yazmamış. Sadece tepkinizi ve diğer insanları doldurmanızı anlamıyorum. Burda kimse birbirini tanımıyor kim ne yollardan ne hamileliklerden geçiyor bilmiyoruz. Allah tüm hamilelerin yardımcısı olsun, sağlıkla kucaklarına almayı nasip etsin. Kolay bi süreç değil çünkü. Benim amacım rahatlatmak doktora gidene kadar. Kimse istemez kötü şeyler duymayı, empati yapın lütfen. Ortak akılla hareket etmiyoruz sonuçta. Öyle olsa doğum sürecini doktorla değil bu uygulamayla devam ettirir herkes. Elbette ki bayan illa ki gidicek doktora ne benim lafımla ne sizin lafınızla, doğuma kadar bebeğin hareketlerini hissetmeyi bekleyecek değil.