Arkadaşlar 2 yıl olucak evleneli eşim çocuk düşünmüyor zamanı var diyor bi kere denedik olduğunda çok sevindi onda da boş gebelik yaşadım çok üzüldüm o an hormonun verdiği etkiyle kendimi çok hırpaladım o da korktu şuan hiç yanaşmıyor çok pimpirikleniyor sen hamile olunca iyi olmuyorsun diyor nasıl ikna edebilirim çok istiyorum bebek her yolu denedim ikna olmuyor bir şekilde beni geçiştirip ikna ediyor🥺