melisaugtr Kbraberk 3 diye biliyorum. Yumurtlama ve sonrası 3 gün. Ama sperm kalitesi adına da bir gün dolu bir gün boş deniyor
Susamveannesi1 Mucizebb yok olmaz 3 gün mutlaka değerlendirmen gerekiyor kimisi gün aşırı bile diyor ama öyle yapma
Umutunannesi92 Yumurtlamadan üç gün öncesi yumurtlama günün ve üç gün sonrası iki güne bir değerlendir . İlişkiden sonra hemen kalkma yerinden on dakika yat . Ben ovulasyon takibi ile gebe kaldım 👍👍
Mucizebb Umutunannesi92 bn ilişkiden sonra uyuyordum sabaha kadar Kalkmazdim ama malesef yinede olmadi gebelik bu ay çok ümitliyim
Mucizebb Susamveannesi1 Bnmde yarın yada ertesi gün kesin çatlar ovulasyonda öyle gözüküyor kırmızı cogzgi git gide belirginlesiyor
Umutunannesi92 Mucizebb bende de aylarca olmadı üzülme lütfen emin ol olacaktır düşünsene ne çok sağlık sorunu çeken insanlar var onlarda bile oluyor umutsuzluğa kapılma ben çok inanıyorum bencede olacak 🙂 🎊🙏
Deletedmom7373700 Mucizebb ovülasyon testini nasıl yapıyorsunuz gebelik testi gibi sanırım idrarla yapılıyor kırmızı çizgi belirginleşsene kadar testi atmayıp kontrol mü ediliyor yoksa her sefer farklı test mi nasıl oluyor açıklar mısınız hiç denemedim bilmiyorum
Mucizebb Umutunannesi92 Bnm bı oglm var 3 buçuk yaşında 1 senden falzadr ikinciyi istiyoruz olmuyor cevremdekilerim hpside olmuyormu doktora git kesin artık ilki oldu ikincisi olmaz diyorlar çok kafama takıyorum bnde. Nisan’a kadr olmasa aşılama düşünüyorum bakalım
Umutunannesi92 Mucizebb Allah bağışlasın 🙏🙏 demekki ne kadar güzel bir hayatın var ki seni aşağıya çekmeye çalışıyorlar ne yazık ki kimi insanlar mutsuzluktan besleniyor hiç üzülme he çok biliyorsunuz de geç 👍
Mucizebb Deletedmom7373700 Bnde bu ay aldım adeten çıktıktan bı kaç gün sonra hergun aynı saate yapıyorum ve 2 saat öncesi hiç sıvı tuketmiyorum çizgiler gün gün DHA belirgin oluyor ve köyü iki cogzgi olduğu gün önceki gün sonraki gün değerlendiriliyor bn öyle biliyorum bakalim bu ay nasıl olack. Rabim isteyen herkese evlat veriri isnalh
Mucizebb Umutunannesi92 Herkese sipral taktım istemiyorum diyorum anca öyle diyebiliyorum 😅😅😅 ama içim içimi yiyor açıkçası 🤭🤭