bebeliannegeldi Busra2013 yok inmemişti. Baş aşağıydı ama kanala kafası inmemişti. Nst de sancılarım düzensizdi. Ptesi gitmiştim kontrole. Salı günü nişan geldi çarş sabah 5te doğdu. Yani hiç belli olmuyor gerçekten. Bir anda hepsi gerçekleşiyor.
Busra2013 bebeliannegeldi masallah benımde dogum pozısyonunda ama ınmısmı ınmedımı bılmıom bı pazartwsı gıdelım bakalım