Kızlar o kadar çok heyecanlıyım ki… Planlı sezaryen var haftaya bugün bebişime kavuşacağım. Heyecan, korku, sevinç, sabırsızlık… Bütün duyguları aynı anda yaşıyorum. Zor bir gebelik süreci geçirdim. Kanaması, düşük tehlikesi, erken doğum riski derken çok şükür bu günlere gelebildik oğlumla. Hafta sonu annem gelecek temizlik yapılacak. Doğumdan sonra ben iyi olana kadar da yanımda kalacak. 🥰 İnşallah size buradan çok güzel doğum hikayesi yazarım… Dualarınızı eksik etmeyin güzel anneler 🤰🏻