Sevdashn aile hekimi bana ikili test sonuçları çıkınca hemen gel göster demişlerdi takip etmeleri gerekiyormuş bilginiz olsun hastaneden çıkar çıkmaz gittim gösterdim normal sonuçların 3 hafta sonra tetanoza gel dedi çağırdığında aman sonra giderim diyorum zamanında gitmeyince arayıp uyarıyor doktor beni 😅