unemere esmerrmm Bepanthol anti-scar diye yara izi kremi doktorumun tavsiyesi ile aldım ama henüz kullanmadım başlıycam inşallah
Nessozz esmerrmm ahahahahah 😂😂 doktora sorun tabi yine de benim doktorum senelik muayenede görünce anladı bi iğne yaptı hatta kortizonlu ondan sonra görüntü biraz daha düzelmişti. Takmıyorum artık nasılsa öyle kaldı 😂😂😂