Bisusbi Merhaba 22. Haftamdayım bende sizin haftalarınızda başladım prilam’a o olmasaydı mide bulantım hala devam ederdi. İnanın geçen gün denemek için bırakayım dedim hala bulantılarım devam ediyormuş tabi eskiye göre daha hafif. Hemen doktoruma yazdırdım devam ediyorum. Ben bir yan etkisini görmedim her şey yolunda testlerim de de şükür. ☺️🙏🏻🙏🏻