Bisusbi canım şu an ikinci gebeliğim 6+4 üm bende, ilk gebeliğim çok daha fazla mide bulantısıyla geçti ve abartmıyorum 9 ay mide bulantısıyla geçti ve her gün prilam kullandım, Allah’a şükür hiç bir sorun da olmadı, gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz, doktor kontrolünde 9 ay bırakamadım o ilaç sayesinde yemek yiyebiliyordum.