Melissa_20 muziceanne_ canim uzulme inweAllAh yakin vakitde salikli bir hamilelik yawarsin kismet vardir bir hayir bende yawadim senin gibi wimdi niye var inweAllAh sendede olucak canim
muziceanne_ Melissa_20 inşallah canım ama benim hep tedavi ile oldu Buda tedavi ile olmuştu böyle olunca çok üzüldüm
Melissa_20 muziceanne_ oylemi bendede tedavisiz oluyorda ama duwuk oluyor onun icin bir daha olursunuz canim kendi cok uzme canim kendini bi daha hazirlaki,piskologik kendi mutlu et biliyorum cok zor ama bi dahaki,hamilelik icin hazirlan canim