Asliiiiaslannnn valla bence 3 ayı tamamlamaya yakın başlanmalı çünkü mesela benim vücudum müsait çatlamaya çünkü 4 ayda başlıyorsun şismeye.birde mesela göğüslerin büyümeye başladı mı acıyor çok onlarda krem sürmeye başlıcam çatlama ihtimaline karşı kilolu biri değilim 55 kiloyum ama çatlamaya müsait olunca erken başlayıp vücut emsin nemli kalsin