Cyda-123 sağ olun. Benim 3.aydan beri vardı. Bugüne kadar tutabilsim. Gönlünüzü ferah tutun. İnşallah vaktini bekler. Beklemese de şimdi imkanlar geniş, bir sey olmaz Allahın izniyle. Küvözde şu an. Durumu iyi çok şükür. Pozitif duygular gönderiyorum oğluma, en kusa zamanda kavuşacağım. 🙏🏻