Selnboga Sultankygsz Cumartesi muayenemiz var. 12+1 deyiz. Bakalım bir tahmin yapacakmı aşırı merak içindeyim . Benim rahmimde doguştan ters🤦🏻♀️ Son gittiğimde cinsini zor ögrenicez gibi demişti .. erkek ise erken söylicek gibi ☺️
Seda1208 Bana da tahminin söyledi doktor erkek olduğunu söyledi ama tabi 2.3 hafta sonra net belli olur
miniktirtilim Krdlnnnnnnnn benim 6+3 aslinda ekime denk geliyor dogum ama sezaryan olacagi icin 38 de aliyorlar Eylül sonuna denk geliyor benim
karakiz1 Selnboga Kız canım ozaman tam bilmiyorum ama genekde ters rahimli olanlarn kız oldugu soyleniyor hakkinizda hayirlisi olsun
karakiz1 Selnboga instgramda bir begenin gunlugu var o demisti bende orda duymustum bilmem ne kadar dogrudur insallah bulunur ben 15 haftaligim hala ogrenemedim
Selnboga karakiz1 Ozaman sizinkide kız 😍 tabi yinede allah saglık versin cinsiyetin önemi yok. Bana link atarmısınız o dediginiz sayfanın
karakiz1 Selnboga https://instagram.com/birgebeningunlugu?utm_medium=copy_link Insallah bu gidisimde ogrenicem bakalim
Mercimek1234567 Sultankygsz bende agustos sonu annesiyim hala ogrenemedik Allah herkesin gonlune gore versin en önemlisi saglikli hayrli evlat olsunlar.