Anne12 Bende her gece içmek için elime alınca ay içmiyim diyodum bigün içmedim. O gün devamlı aklımdan şu cümle geçti. Ay ben ilaçta içmedim ya midem bulanırsa diye diye o günüm zehir oldu bulantıdan halbuki 26 haftalık felandım o zaman. Oğlumda da erken doğum olucaktı durduruldu o gün kestim ilacı aklıma bulantı gelmedi çünkü stresten. Unuttum ilacı içmeyi hastanedeyken. Şuanki gebeliğimde de zor durduruldu hastanede yattım üzüntüden yine ilaç gelmedi aklıma mesela şuan bırakalı 9 gün olucak çok şükür hiç yok bulantım. Tamamen unutmakla alakalı ama işte insanın elinde olmuyor o bulanıcak korkusu bile etkiliyor