Merhaba arkadaşlar 21 haftalık hamileyim ilk başlarda bulantıdan hastanelik oldum. Çok kötüydü sonra ilaca başladım 3 gün önce bıraktım ilacı resmen başa döndüm mahvoldum kusmaktan bugün gene başladım artık korkuyorum ilacı bırakmaktan sanırım bağımlılık yarattı. Doğuma kadar kullanmayı düşünüyorum. Doğumdan sonra bırakınca duzelirmiyim var mı benim gibi olan!