sevgitekes sukran_63 https://yardimbasvurusu.com/ibb-anne-bebek-yardim-basvurusu-nasil-yapilir-kimlere-verilir/ burda link vardı
DilaraArslan07 sukran_63 Ya ne güzel biz beşiği alamadık ufak tefek ihtiyaçlarindan başka birşey de alamadık inşallah Antalya’da vardır
MeyraRana sevgitekes ben başvurdm 3 ay oldu hala gelcekler evi görmeye canı istedikleri kişilere veriyorlar heralde.
Ceylan01-13 sevgitekes 153 aradım iste durumdan bahsettim onlarda eve gelip bakiyorlar soru soruyorlar esin nerde calisiyor kac cocuk var okul okuyan varmi vs iste soruyorlar sonra onlsr degerlendrimeye aliyor sizi ariyorlar
DilaraArslan07 Ceylan01-13 153 aradım başka numaraya yönlendirdi oda gündüz saatlerinde arayın sosyal yardımlaşma danismasiyla görüşün dedi
Ceylan01-13 DilaraArslan07 hmmm gećen yıl başvuru yaptim bu sene geldi sizi yönlendirdigi numarayi arayin
Sinemmmmm58 sevgitekes ben mamakta oturuyorum oraya basvurdum ama suan bu yardimlari yokmus cankaya belediyesinin var nerde oturuyorsaniz oranin belediyesini arayin
sevgitekes Sinemmmmm58 Sultangazi’de oturan bir tanıdığım aramış ama şey demişler doğum yapınca arayayım bize getirelim hemen Hiçbir sorgulama yapmamış