Geçen büyükşehirden aradılar beni beşik talebinde bulunmuşsunuz dedi bende hatırlamıyordum ama evet dedim kaç aylık hamilesiniz dedi bende 8 dedim ne zaman tahmini doğum dedi bende mart ortası falan dedim mart 15 yazalımmı dediler olur dedim bilgi güncellemesi için aramıştım dediler kapttılar ne olur acaba