Gamzer Gamzekcbyk Yok ben eşim ve oğlumla gitmiştim onlar doktorun odasinda bekledi büyük tv gibi birseye yansıtıyorlar ultrason görüntüsünü orda izliyor oda da bekleyenler yani belkide eşi alıyordur benim oğlum 4 yaşinda doktor cok dikkatli incelediği için oğlum sıkılabilir ses yapabilir diye almamiş olabilir
Zeynokus Gamzekcbyk Prof Serkan Güclü gittim cok cok iyi bi doktor 1 saat kdr kaldık iceride herseyi tek tek gosterdi :) rahim agzim uzunlugumu farketti bebegimi ona borcluyum belki rahime dikis atildi suan 31. Haftaya geldik 22 haftada gittim z
Miiiii Tansum hangi hastanede yaptiniz takipli olduğunuz hastanemi ve nasil randevu aldiniz bende devlette yaptirmak istiyorum da bi bikgiye ulasamadim henüz
Elifff83 Ben peritonoloji uzmanına gittim,Cenk Gezer,alanında uzman ve telefonunuza uygulama indiriyor ve tüm görüntüler oraya geliyor,tavsiye ederim 🙏
Elifff83 Gamzekcbyk ben gideli epey oldu,500 TL idi ama yılbaşından sonra zam gelecekti ,arayıp öğrenebilirsiniz
Mnjsj Tansum yok Devlet hastaneleri 2 senedir yapmıyormuş geçen hafta tepecik kadin dogum da ki doktor öyle söyledi
Tansum Mnjsj o zaman ben nasıl yaptırdım 🤣🤣🤣 daha bir kaç hafta oldu diyorum uğraşmak istemedikleri için diyorlarsa bilemem Atatürk te yapılıyor
Gamzekcbyk Tansum vallahi çok enteresan 😄 nasıldı peki orada detaylı yapan doktor ne kadar sürdü ayrıntılı bakti mi güzelce
Tansum Gamzekcbyk çok iyiydi yarım saat 40 dakika sürüyor ekstra bebeğin kalbi incelendi onun ismine bişey deniyorda unuttum. Doktorum cok iyi bakılmış dedi. Sadece renkli göremedim o kadar onun dışında herşeyini açık açık gösterdi anlattı özelde bu kadar olmaz belki de raporunu bile hazırlayıp verdiler
Gamzekcbyk Tansum 4 boyutlu değildi o zaman sanırım. Perinatoloji miydi bakan. Normalde peki nereye gidiyosunuz kontrollerde yine ayni hastane mi