Haticeky Merhaba kizlar benim bat 27 femera ve ovitrelle kullandim. Ovitrellenin bugun 12. Gunu sabah ilk idrarla kaset test yaptim silik 2. Cizgi vardi gittim kan verdim 15.1 cikti ignenin etkisi gecmistir degilmi hamilemiyim emin olamiyorum??
benimmdunyamm Haticeky iğne etkisi geçmiştir ben 11 gün kan verdim 2 çıkmıştı gebelik yoktu sizin var çok yeni
twinboymama Haticeky ben de aynı tedsviyi gördüm ovitrelleden sonra 14. gün kan testi istiyordu doktor. 12. güne de etkisi kalacağını sanmıyorum ama yine de keşke önce yapmasaydınız ☺️ inşallah tekrarladıgınızda değeriniz yükselir
Mehtapkz Haticeky merhaba canm insallh vardır ama okdrcok yorum okuyorumki bu klomen femara ovitrelle bende öldüm iğneyi 7 . Günüm 12 sinde ogrenende var 14 15 insallh sen erken öğrenenler densin dur 2 gün sonra yenile kan testini canm iki kat artmissa hayırlısı olsun sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allahim
twinboymama Tomrishatun ovitrelle çatlatma iğnesi vücuda beta hormonu salgılıyor bol bol. mesela bugün çatlatma iğnesi olsak yrın kan versek Allah kerim 100 mü çıkar 200 mü 😅 arkadaş da onu sormak istemiş. çatlatma iğnesinin etkisinden mutevellit mi yoksa gebelik beta değeri mi bu diye
Haticeky Mehtapkz tamam canim bende 2 3 sonra tekrarlamayi dusunuyorum allahim sanada insallah olumlu sonuc almayi nasip etsin 😊 tesekkur ederimm
Tomrishatun twinboymama arkadaş zaten 14 günden sonra yapılmasını biliyordur testin herelde 😂😂 herseyi bilen bunuda bilmiştir
benimmdunyamm Haticeky ben kendiliğinden sonra hamile kaldım canım şükür çatlatma denedim olmadı 7 ay sonra kendiliğinden kaldım şükür
twinboymama Tomrishatun yok kanda cıkmıs hamilesin demişsiniz ya bu yuzden yazdım. o değer normalde gebelik demek evet ama ovitrelleden dolayı mı diye tereddüt etmiş onu söyledim