Bildircininannesii Kızlar 36 haftalık hamileyim en son gidince doktor 23 mart demişti planlı sezeryan için ama ilerleyen zamanlarda kesin gün belirleriz dedi. Bnm haftamda olup kesin gün aldınız mı doktordan hazırlıklar ne alemde benm hersey daha tam bitmedi
Nesrinimsi Bildircininannesii bende 33.haftadayım zorunlu sezeryan olucam bu 2.gebeliğim benim isteğim ile 04.04.2022 ye gün verdi doktorum. Normal de 6 nisanda alırım diyordu ama benim istediğim tarihte yakın olduğu için olur dedi. Daha ne hazırlık var ne bişe 😄 bir rahatlık var üzerimde sonum hayır olur inşallah 😃 isim de bile karar veremedik daha bırak çantayı, hazırlığı
Cansuada24 Bildircininannesii 38+5 de sezaryen olucam doktorum 10 marta gün verdi canım seninki neden o kadar bekliyor ki 🤔
270320 Bildircininannesii 36 da biz de tahmini tarih konuşmuştuk ama 37 de tam günü netleştirdik. Size de gün verilir 🌸
Lulikli Bildircininannesii ben 37+1im planlı sezeryanım 39+0da olur dedi doktorum. 9 marta denk geliyor 😊
Nurselin_12 Nesrinimsi sizinle aynı haftadayım ben de 10 martta gidicm muayeneye bakalm bize ne diyck
Nilizze Nesrinimsi aynıyız benimde 4.4 doğumum nasipse 🙏 erken hazırlık iyiki yapmışım çok zor geçiyor kalan dönemim bacak kaslarım kramplarım arttı yatarak geçiriyorum gün geçmiyor😔🙂
Bildircininannesii Cansuada24 bilmiyorum ki o kdar dayanıcak halim zaten kalmadı yarın kontrol var bakalm ne dicek
Bildircininannesii Lulikli benmde 39 da alırım 23 mart dedi inşallah o kdar bekler kızım 37 de doğmustu
Cansuada24 Bildircininannesii bencede yarın netleştir canım baya geciyor eger sezaryen olcaksan he doktorun normal olsun diye bekletiyosa bilemem
Mdbulbul 37 haftalik olduk tahmini 8-9-10 mart dedi son kontrol tarihim 4 martta kesin karar verecez güne