elifnur80 Hifanur32 %80 erkek dedi canım ikili test yaptırmıştım dün sonuçları 15 gün sonra çıkacak o zaman daha çok belli ve kesin olur söylerim kesinleştiği zaman 🙏🏿
Hifanur32 elifnur80 hmm anladım canım ben daha gitmedim ya çok merak ediyorum bı oğlum var bı kızım olsun çok istiyorum
duruyildizz Fadime8080 11 haftalık canım daha ilk, sağlıklı olsun yeter ama yine de insan merak ediyor işte😂
ilkgebelikk Fadime8080 Merhabalar benim bebişim de henüz 12 haftalık. Bugün doktora gittim cinsiyeti öğrenirim diye heveslendim ama doktor erken daha dedi 1 ay sonra belli olur dedi. Herhangi bir tahminde de bulunmadı. Ultrason dan bakıp anlayan arkadaşlardan ricam naçizane yorumlayabilirler mi sizce kız mı erkek mi teşekkürler şimdiden 😍❤️ https://imgyukle.com/i/EJUEu1 https://imgyukle.com/i/EJUkfA https://imgyukle.com/i/EJUYZN
elifnur80 busraa_42 ben büyüklerden anlarım biraz canım benimki ile karşılaştırıp sana Fadime bakar şimdi yorum yapar 😇
elifnur80 Michail sanki erkek gibi benim bebeğe benziyor canım ama dediğim gibi benimki kesin erkek değil %80 erkek dedi herkesin farklı olur haktan hayırlısı 🙏🏿