Hifanur32 Fadime8080 kız deme öyle 😂ben kız istiyorum bı oğlum var bı kızım olsun istiyorum yazarım tabi ogrendigimde söz yazarım sana
Fadime8080 Hifanur32 Bende hamileyim bı oğlum var bnde kız istiyorum ama hayırlısı önce bu senede erkek senesi diyolar 😍
Ikrasmom1 Haftada bana da %80 erkek dendi ama 17. Haftada kızım olacağını öğrendim kendimi erkeğe hazırlamıştım halbuki ama doktorlar da yanılabiliyor iyice belirginleşmeden kesin bi cevabı olmuyor ona göre hazırlıklı olun bence
elifnur80 Ikrasmom1 İlk kızımda 12 haftalıkken öğrendim değişmedi Allahtan hayırlısı erkek kız fark etmez sağlığı yerinde olsun da ne olursa olsun 🥲
Fatmapekesen elifnur80 doktorlar nub teorisine göre de bakıyor mu ya niye bana demediler ne iyi doktormus