Busra98_ Aylin-boztas2319 geciktiyse ve doktor öyle dediyse vardır bi bildiği içinizi karartmayın bence
Busra98_ seyma-02aslan haftaya cumaya tekrar gün verdi canımm büyük ihtimalle kese oluşmuş olur görürüz cuma günü dedi göremezsek tekrar bakarız betandaki yükselmeye dedi yazarım yine :))
Hilal-95 Busra98_ inşallah canm pozitif çıkmıştır mutlaka braz bekle 2 günde bir artış olur ama hergün kan veripde kendını sitresede sokma sabırlı olmak lazım bu konuda 🙏🏻😊
babynil @Aylin-boztas2319 yani bilmiorm ama degeriniz dusuk duruo tekrar baska bi yere yaptirin test veya bi sonuc gorseli atin bakalm
TazeAnne06 Busra98_ ay dilerim 2 kat 2 kat artsın değeriniz 🤲😊Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Bartumom Aylin-boztas2319 benimde adetim 10 gün gecikti kan testim 1.20 yani sizden yüksek ama sonuç negatif değerin 5 ten yüksek olması gerek sonucunuzu buraya resim olarak atarsanız daha net birsey soyleyebiliriz