Boniboncuk eylulummmm bunları kim dıyor allah askına. Geçen de biri yazmış portakal faydalı ama greyfurt zararlı diye Bende hergun yiyorum. Ağzı olan konuşuyor işte boşvern
Boniboncuk eylulummmm valla herkes öyle şeyler söyluyorki ben bazen ağzım açık dinliyorum Doktorlar boşuna var sanırım Herkes herşeyde uzman O yüzden haklısın yani
Kubrak1993 eylulummmm ben gergin yiyorum zararlı değil aksine c vitamini var faydalı yani hatta internette bile yaziyo
Orsem eylulummmm çok da kafaya takmayın sanmam ciddi bişe olacağını bi kerecikden bişe olmaz bebiş de stres olmasın ☺️
eylulummmm @Orsem bencede olmaz ya hayirkisyla çok yemiyoruz sonuçta daha bir kere yedim herşeyin fazlası zarardır bence yinede artuk dikkatli olurum :)
sunset_momy Medine3868 ilk 3 aylık gebelik için vitamin hapı kullanıuorum çokça greyfurt tüketiyorum aceba o vitamin hapından sonra yediğim için bi zararı olur mu
Barannbebek eylulummmm nidicard kullanırken yenmemesi gerekiyor. Prospektüsünde de yazıyor zaten. Onun dışında bildiğim bir zararı yok 🤷
eylulummmm @Barannbebek anladım canım yedim valla çok canım istemişti doktoruma sorarım yinede birazciktan bisey olmaz heralde bir zararı varsada
Nezihe08 @sunset_momy bende aynı durumlar tuza batırıp batırıp greyfurtu götürüyorum erkek bebişlet böyle sanırım