Denzk amin sağolun hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah ☺️🙏🏻 Bize anneannemiz hediye yaptırdı ben modeli seçtim. Annem ekstradan isimli ve çiçek nakışlı kundak bezleri de işletti. Battaniyeleri de ekstra çiçekli yaptırdı. İki takım 1000 lira tuttu o yüzden. Biz Aralık ayında sipariş vermiştik şuanki fiyatları bilemiyorum ☺️