Denzk Kızlar yaptırdığınız hastane çıkışlarını nereden yaptırdınız memnun kaldınız mı fotoğraf atar mısınız fikir olsun, bende yaptıracağım instangram sayfaları havale istiyor kime güvenip gönderebiliriz 😊
Lulikli Denzk madre bebekten yaptırdım aynı görsellerindeki gibi kaliteli geldi 😊 Ben direkt sitesinden spariş verdim ordan ödememi yaptım 1 haftada geldi bana.
Carriebradshow Denzk ben rokoko_bebekce_ sayfasına yaptırdım. Bu hafta geldi ürünlerim bayıldım 🥰 güvenilir bir sayfa önden havale ile ücreti alıp çalışıyorlar. İkiz bebeklerim için ben bu takımları yaptırdım ama başka çok güzel modeller de vardı.
Denzk Gulsurmeli baktım şimdi fiyatlar imstangarama göre daha uygun fotoğraf atar mısınız nasıl geldi
Berru Lulikli bende geçen hafta çarşamba verdim sipariş bana üç haftda teslim edilecek dedi.insaallah bir sorun olmaz ve güzel gelir
Berru Ben madre bebekten yaptırdım ama henüz gelmedi 10 parca 240 TL yaptordim valla gözümü kapatip gönderdim parayı inşaallah aksilik olmaz
Denzk Berru çok uygunmuş inşallah elinize istediğiniz gibi gelir ☺️ Ben çoğu seyimi instsngramdan aldım hiç sorun yaşamadım
Denzk Carriebradshow ayy çok güzrl bunlar bayıldım bebişlere sağlıkla kavuşun inşallah 🧿 ne kadara yaptırdınız acaba
TubaDMR4 Denzk bizimde hastane çıkışımız böyle teyzesinin hediyesi @sekertadındatasarımlar sayfasından yaptırdı🥰