Ben normal doğum yaptım canım epidural kullanmamıştım ama bu doğumda inşallah ben epidural normal doğum istiyorum. Korkutmak amacında değilim yanlış anlama ama normal doğum epidural vs olmadığında bayağı zorlu oluyor. E madem böyle bir şey bulunmuş doktor da sorun olmaz diyorsa kullanılabilir bence ya. Ayrıca bir arkadaşım yaptı 4 saatte doğumu bitti mis gibi hem de çok rahat oldu demişti